fredag 31 augusti 2012

Hushållsassistent

Vill ha, Vill ha, Vill ha!!

Jag vill ha en hushållassistent, jag vill slippa knåda mitt bröd för hand, jag vill slippa kladdiga fingrar och mjöl överallt.

Men de är ju så dyra, och de tar ju så stor plats. Vi som knappt har någon bänkyta alls. För köper jag en så vill jag att den ska stå framme och vara lätttillgänglig.

Och så är ju frågan, vilken ska man ha. Joel har läst och kikat runt bland alla sorter...


Kitchenaid är väl mest snygga och har tydligen inte så bra kapacitet och tar väl inte så stora degar heller, men de är ju såå fiiina!!






Mammamians skrev tidigare ett inlägg om just den här prylen och jag tror hon gått och köpt en. Jag väntar tålmodigt på ett inlägg om vilken sort det blev och hur nöjd hon är. Fniss!!

Vi får se hur det slutar...

4 kommentarer:

  1. Hihihi, håll utkik idag så får du allt veta =0) Och jag har invigt den.... Vi är inte riktigt bästa kompisar än, men från att ha bakat två saker igår och en idag så känner jag att vi är på väg att bli rätt goda vänner.... Du får mina synpunkter om ett tag när jag använt den mer.... =0)

    Ha en riktigt bra helg och lycka till med loppisen, önskar så jag bodde närmre!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Jag har en fantastisk Bosch :-) Eftersom jag inte bryr mig så mycket om mitt kök (just nu innan det ska renoveras) bryr jag mig inte heller så mycket om att den tar plats. För det gör den. Men jag vill också ha min framme!

    Ses imorn :-) Kram S

    SvaraRadera
  3. Jag är också supernöjd med min Bosch. Det var bra att få en då slapp man vela om vilken man ska ha ;).

    SvaraRadera
  4. Har också en Bosch, röd m rostfri bunke, snygg och lagom i pris!

    SvaraRadera