lördag 24 mars 2012

Trädgård....igen!!

Jag kan inte sluta tjata om sol och trädgård. Jag blir hög av det här fina vädret och att få städa upp i trädgården.
I dag har vi varit ute från tidig morgon tills efter sex nu på kvällen. Det känns i både kropp och huvud, båda skriker efter sängen. Jag ska snart göra som dom vill.

Mamma och pappa kom in på förmiddagen och stannade till alldeles nyss, de har hjälpt oss här i trädgården samt lekt med Meja-Lisa.
Vi har hunnit med så himla mycket, det känns så skönt. Det är bara baksidan kvar nu.

Vi har varit iväg med ett stort lass till tippen, det är så jäkla skönt efter att man varit där. Nu står släpkärran full plus tio välfyllda säckar som också väntar på att få åka till återbruket. Men det får bli på måndag eftersom det är stängt i morgon.

Vi grillade korv till lunch.
Tjejerna Andreasson gjorde oss sällskap, härligt!!

Efter den här heldagen ute är jag totalt slut, vi har ätit och kollat på tv. Nu är det dags för mig att gå och sova. Joels kompis "Storken" är här, det vå är nere i biorummet så jag har lungt och fridfullt här för mig själv.

Vilken jäkla dag, helt jäkla fantastisk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar