fredag 30 mars 2012

Blomster


Äntligen har jag fått bort vår tråkiga och torra en/gran som stod i hinken på trappen. Den var fin i julas men nu hade den stått där alldeles för länge.
Nu är det nytt fräscht blomster i hinken.


Så gott som varje kväll förbereder jag ett blogginlägg som jag sen lägger ut på morgonen.
Detta för att ni ska ha något att läsa under dagen samt att jag aldrig skulle hinna skriva ett helt inlägg på morgonen. Ni vet, det ska ju grejas med både det ena och det andra innan vi är på plats på dagis och jobb.
Så på kvällen ser jag till att jag har en bild färdig samt lite text, sen skriver jag oftast till några rader på morgonen så det blir lite mer aktuellt.
Sen är det bara en knapptryckning och vips så finns det ett nytt inlägg för er att läsa.


Ha nu en jättemysig fredag för det ska jag ha!!

2 kommentarer:

  1. Vad du fixar och trixar, så fint så! Vi ser fram emot kvällen :). Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Det tackar jag för (och säkert mååånga andra)! ÄLSKAR din blogg!

    SvaraRadera