onsdag 22 februari 2012

POMPdeLUX

Nästa onsdag ska jag ha en POMPdeLUX-visning här hemma, det är fantastiskt fina barnkläder. Jag kommer vilja ha ALLT;-).
Klicka här så kommer du till hemsidan. Än så länge har inte vår/sommar-kollektionen kommit upp i webshopen men man kan smygkika i web-katalogen.

Jag har säkert glömt bort att bjuda in någon så hör bara av er om ni vill komma.
Onsdag 29 feb kl 18.30 kör vi.

Mejjis har just nu storlek 86-92, hon kan fortfarande ha det mesta i 86 men 92 funkar oxå, hon har inte jättemycket 92-kläder och det bådar ju gott inför onsdagen. Flickan måste ju ha fina vår och sommarkläder;-)


Välkomna!!



4 kommentarer:

  1. Men åhh va mycke fina kläder,skulle kunna köpa hur mycke som helst till Emil..Tyvärr så va det för små stl.till Emma..Men men,så är det ibland..Önskar att jag kunde komma,men Mats jobbar em nästa vecka..//Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd, Då får du höra av dig Lotta om du vill att jag köper nåt till dig.

      Radera