onsdag 22 februari 2012

Mysig onsdag

Det blev en mysig eftermiddag på hemmaplan idag. Både jag och Mejjis tog oss en skön tupplur. Jag hann även med att slänga i en tvätt och lagade mat till kvällen (kyl och skafferirens).

Jag låg en lång stund på soffan och läste tidningar och unnade mig en liten chokladbit. Det smakade så där bra som det ibland gör med choklad. Choklad är ALLTID gott men i bland tycker jag det smakar så där extra gott, speciellt efter maten.

Efter eftermiddagsmys med mellis, lek och bad så var jag iväg på massage, det var helt underbart att bli knådad riktigt ordentligt.

Nu har vi soffmys hela familjen och det är snart dags för Mejjis att gå upp och sova. Sen blir det ännu mera mys i soffan.

Tack för mig!

2 kommentarer:

  1. Fin bild på dig :-) Man ser dig sällan i utsläppt hår!!

    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typ 2-3 ggr i veckan har jag utsläppt hår:-)
      När håret är nytvättat. Men kanske bara halva dagen sen åker det upp i toffs:)

      Tack för komplimangen i alla fall!!

      Kraaaam

      Radera