måndag 5 januari 2015

I dag.

Vi har måndag eftermiddag. Jag och kompis Emma har varit till Västerås en sväng. Shoppat och ätit mysig lunch. Lyxigt och så skönt.
 
Tjejerna har precis följt med mormor och morfar hem. Så nu är det bara jag och Joel.
Han ligger på soffan och kollar på tv och jag sitter här, vi gör precis vad vi vill.
 
I kväll ska vi på middag. Temat är "After ski" (med inslag av spa) och klädkoden är underställ.
Så det blir inte att klä upp sig direkt, hi hi.
Jag ska hinna slumra på soffan en sväng innan jag "piffar" till mig.
 
 
En bild från gårdagen när vi var till en lekpark en sväng.
 
 
Den här långa julledigheten börjar lida mot sitt slut. Det har varit härligt med lediga dagar men det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet också. Det enda jag inte längtar efter är tidiga mornar, få ordning på alla och iväg till dagis. Men det ingår har jag förstått.

 
Nej nu ska jag ta och slå ihop mina blå, och sen vaknaoch gå på fest.
Det blir grejer det.
 
Ha en mysig trettondagsafton.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar