torsdag 3 april 2014

Dagar som går

Hej på er alla, här är det torsdagskväll och snart dags att gå och sova.
En mycket bra dag börjar lida mot sitt slut.
 
Jag har fått mycket bra tid till mig själv idag. Tid att ladda och hinna med att vara jag.
Tack vare mina föräldrar har jag kunnat träna en timme, varit på en lång och skön ansiktsbehandling på Spastudion.
Sen hade jag hela eftermiddagen med mina tjejer.
I kväll har jag varit på "Må bra-kväll" hemma hos en kompis.

Joel är i Sälen och väntas åter söndag. Tur jag har snälla föräldrar som hjälper mig, avlastar så jag kan göra lite på eget håll också.
 
Ny kaffemaskin har flyttat in.
Jag dricker ju inte kaffe men har nu börjat smutta lite på Joels koppar. Det ser ju så himla gott ut men smakar tyvärr inte detsamma. Men jag har hittat en sort som jag tycker är helt okej.
 
 
I morgon blir det heldag med mina tjejer. Då ska vi börja dagen med Klapp & Klang i kyrkan och sen fortsätta till en lekpark och äta lunch i det fria.
Fredagar när de är som bäst.
 
Vår och påsk på bordet.

 
En skön stund med Mellis i soffan.
I dag på eftermiddagen när Iris sov så passade jag och Mejjis på att slappa i soffan. Nåt bra tecknat program visades på barnkanalen så det gav mig tid att slumra in en stund. Tror jag sov tjugo minuter. Så himla skönt.

 
I badrummet.

 
Och där kom jag med också.


I tisdags hade jag mysdag med min kompis Sandra och hennes lilla kille Alexander.
Vi träffades på grannstadens köpcenter och hade fem timmar tillsammans.

Vi babblade, shoppade lite, åt lunch och babblade ännu mer.
Härliga underbara vän som får orden och samtalsämnena att bubbla.
 
Jag shoppade små fina träglassar, de ska Meja-Lisa få i sitt påskägg. Kan tänka mig att hon kommer gilla att leka med dessa. Glassarna kommer från TGR och kostar 20kr/st.

 
Iris fick sina första par skor.

 
Underbara och glada Iris.

 
Lite påskpresenter är fixade. Skönt att vara ute i god tid och ha det fixat.

 
Nej men nu är det dags att sova.
Hoppas ni alla får en jättefin fredag och sen fortsatt helg.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar