onsdag 31 juli 2013

Foton och sånt

 
Här hemma är det "Grabb-dag" i källaren.
Jag och Iris får vara hemma, men vi håller oss här på mellanvåningen.
Meja-Lisa är hos mormor och morfar.
 
Jag hoppas på en mysig kväll framför tv:n, framför datorn och tillsammans med en nyinköpt tidning och lite smågodis.
Hoppas Iris också är med på det.
 
Jag tänkte ta och gå igenom foton och skicka in för framkallning.
Nu vill vi ju även att Iris pryder våra väggar.
Nu har vi ju två fina flickor.
 

Den finaste minstingen...
 


Det börjar klia i "fixar-fingrarna", lusten att börja greja inomhus.
Jag har några projekt som jag önskar fixa så snart sommaren är över och hösten flyttar in oss inomhus.
Men än så länge får det bara vara tankar, sånt jag funderar på när jag har en stund över.
 
Iris rum ska inredas och uterummet ska få sig en omgång.
Jag älskar verkligen vårt uterum, men inte golvet och inte möblemanget.
 
Men så fort vi gjort nåt åt golvet så kommer det kännas roligare att lägga ner mer krut på själva inredningen.
Att få det mer enhetligt. Nu är det mest ett hopplock av möbler som vi inte vet vart vi ska ha.
 
Jag hoppas på att få Joel att kanske bygga nåt, en bänk/förvaringsmöbel. Ska smöra för han nu resten av sommaren.
 

Den finaste treåringen...
 


 
Det snackas värmebölja i helgen.
Härligt.
Då får vi packa badväskan igen.
Det har varit skönt med lite regn och friskare luft, men nu kan vi ta några såna där heta dagar igen. Då ett dopp är det enda som svalkar.
 
 
Jag har fått en del kommentarer den senaste tiden, men jag har varit jättedålig på att svara. Förlåt.
Lovar att hädan efter svara eller ge respons på något vis. Antingen direkt i kommentarsfältet eller på något annat sätt.
Det är såå kul att få kommentarer och feedback på det jag skriver....så självklart ska ni ha ett tack för det.
Lovar bättring!!
 
Ha en mysig kväll.
Kram från mig.

2 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder! Man kan tro att du gått en kurs ;)
    Kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha...ja det kan man ju tro:-)
      Tusen tack!!Kraaaam

      Radera