fredag 7 juni 2013

Sveriges nationaldag

 
Vilken fantastisk dag det var i går, nationaldagen.
Vi hade sån tur att vi fick åka med på våra vänners nya båt.
En heldag ute på sjön.
 
När Mejjis på morgonen fick höra att hon skulle få åka båt så klädde hon raskt på sig och stod sen vid dörren och gastade om att -Vi mååååste åka båt!!
Jag tycker att hon valde helt rätt stil på kläderna, lite marin-känsla.
Och flytvästen var viktig.

 
Kapten med son...

 
Vi spenderade mycket tid på Köpings motorbåtsklubb, vilket härligt ställe...och vilka mysiga människor.
Här hade barnen det bra med massor av aktiviteter...

 
Vår lilla fiskare...

 
Olle tar sig ett gung...

 
Och bada gjorde vi massor, till och med jag.
Det var jätteskönt.

 
Ja det var en helt perfekt dag.
Tusen tack E & P för allt.
 
I dag kör vi en dag på hemmaplan, det blir mysigt det med.
 
Så nu måste jag bege mig ut. Mejjis sitter redan i lilla poolen och Joel lassar kärran full med skräp.
Här inne kan jag ju inte vara en vacker dag.
 
Kram till er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar