fredag 22 februari 2013

Kalasbra dag

I morgon kommer våra familjer, det vankas kalas.
Jag har fyllt och Joel fyller på måndag, så vi slår i hop kalaset.
 
Vi har satt på värmen i uterummet och njuter av även kunna vara där en kall vinterdag.
Längtar verkligen till vår och sommar....då alla måltider och allt umgänge sker där ute.
 
 
Jag passade på att duka idag.
Skönt att ha det gjort.
Dukat för stora och små.
 
 
I dag har vi haft en jättebra och mysig ledig dag.
Vi började med en slö frukost och start på dagen.
Sen mötte vi upp två vänner och begav oss ner på stan.
Vi uträttade ärenden och åt lunch.
 
Efter det somnade barnen och jag och E passade på att försöka få till några foton till "hemläxan" från fotokursen.
Sen gick jag hem, Mejjis sov och jag dukade och grejade.
 
 
Efter det gick vi till Meja-Lisas kompis Ebbe.
Vi hade en jättemysig eftermiddag som pågick ända fram till sju på kvällen.
 
Barnen lekte och myste och var helt fantastiska hela eftermiddagen.
Det gör gott i mamma-hjärtat.

 
Sen kom pappan hem efter en lång och lyckad dag på jobbet.
Sushi och fredagsmys och nu börjar ögonlocken åka i hop.
 
Vi säger god natt och ser till att vara pigga i morgon.
 
Ha en mysig helg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar