lördag 10 november 2012

Myser tillsammans...

Ja här hemma myser vi bara, njuter av att vara tillsammans utan massa måsten.
 
I går hade jag och Meja-Lisa en jättebra dag tillsamman med ett gäng mammor och barn. Vi började med Klapp & Klang i kyrkan och sen en liten sväng på stan med inköp av lunch, sen gick vi hem till J och åt och fikade.
 
Väl hemma igen somnade jag i Meja-Lisas lekrum och när jag vaknade var bubbelbadet nere i källaren upptappat. Bad för oss alla tre och sen strips och korv.
Fredagen fulländad.
 
 
Meja-Lisa möblerar om bland sina kusiner.
Det är härligt att ha tjejerna i lekrummet, att titta på varje dag...
 


 Meja-Lisa har ju bara blöja på natten nu för tiden, så hon har lite dålig koll på vart den ska sitta...
 
 
I dag har vi arbetat i trädgården hela förmiddagen, skönt att bli av med ytterligare lite löv, kvistar och växter.
Eftermiddagen slöade vi inne med endast ett besök på ICA för att fylla på godisförrådet till kvällen.
Snart är det dags för Mejjis att gå upp och sova och för Joel och mig blir det soffan, snask och Så mycket bättre.
 
Härliga slöa kvällar.
 
 
En liten kik in i Meja-Lisas rum...


 
Ja vi gör inte så mycket så jag har inte så mycket att komma med, men nu vet ni i alla fall att jag lever.
 
Ha en mysig lördagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar