måndag 5 november 2012

Laddade batterier

 
 
Nu är vi hemma och tar igen oss efter jobb och dagis.
Meja-Lisa sätter sig nästan alltid i soffan med Ipaden i en halvtimme när vi kommer hem från dagis. Hon behöver väl ladda batterierna för att sen röja vidare fram till läggdags.
 
Det är skönt med den här stunden, jag får också göra vad jag vill och ladda mina batterier.
 
 
 
Jag har fyndat, efter tips från Piazzan.
Dessa fina renar/hjortar för endast 39kr styck från Netto.
 
Två stycken hamnade i en glasburk och den tredje har jag spraymålat mattsvart och får pryda brickan på soffbordet.
 
Kanske ska jag spraya de andra vita, jag vet inte, får se...kanske får de vara orginal.



 
God kväller!!





1 kommentar:

  1. haha visst är hon bra Pernilla.
    Jag sa precis till mannen i morse.. var har vi ett netto!?!?
    men han hade ingen koll.
    Jag ska kolla det i morgon och så är vi alla lika! :)

    Kram

    SvaraRadera