söndag 25 november 2012

Bad och skön söndag


 
Sköna söndag
 
En skön söndag pågår förfullt.
Förmiddagen spenderade vi i Arboga badhus.
En glad tjej som testade alla pooler och tjöt av skräckblandad förtjusning när hon for ner i rutchkanan tillsammans med Joel.
Härligt!
 
Lite lätt lunch och sen for vi hemåt. Meja-Lisa somnade i bilen och vaknade sen upp i sitt lekrum nästan tre timmar senare. Hon som bara brukar få sova en timme. Men bad och en sen lördagskväll gör en trött.
Vi passade också på att slappa på soffan. Jag såg klart en film och hann även börja på en ny plus att jag hann sova lite också.
 
Ja det är här är en väldigt bra helg, som fortfarande har söndagskvällen kvar.
 
Jag hade tänkt att börja smyga in lite advent i huset, men jag väntar nog lite till, väntar till slutet av veckan. Jag ska bort lördag-söndag nästa helg så jag har väl lite dispens att börja några dagar för tidigt....tycker jag i alla fall.
 
Hoppas ni alla haft en mysig helg och att ni får en skön söndagskväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar