måndag 22 oktober 2012

Vill greja...

Känner mig lite i "fixar och donar-tagen", skulle helst vara ledig och bara greja hemma.
Vill ju börja måla panelen och räckena i trappen. I kväll är det dessutom föräldramöte på dagis så jag vet inte om jag kan sätta igång idag, det är ju bäcksvart ute när jag har tid.
Ja ja, vi får se, det tar den tid det tar.
Skulle helst vara färdig innan helgen bara.
 
 
Har dille på Petra Marklunds senaste album, jag tycker hon är bäst när hon sjunger på svenska.
Och så snygg hon är, helt otrolig.
Vill höja volymen och sjunga med.
-Händerna upp i luften.
Pannan mot baren, nu spränger vi taket...
 
Ha en bra måndag och var snäll mot dig själv och alla andra.

2 kommentarer:

  1. Åh ja trappen kommer bli Såååå snygg!!
    Hoppas du hinner allt du vill.
    Ha en fin dag och jag ska försöka så gott jag kan. Att vara snäll menar jag ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det tror jag med...bara mycket mer än jag trodde (men sånt är bäst när man upptäcker när man redan satt i gång, då finns ingen återvändo)
    Det var viist samma beiga färg ner mot ytterdörren och lite var stans...men det blir snyggt med lite mer inramning även där.
    Bara jag håller mig från att kladda och att jag maskerat bra:-)

    Jag tror du är bra på att vara snäll...bara du tänker lite extra på dig själv;-)

    Ha en fin dag du med.

    Kraaaam

    SvaraRadera