fredag 19 oktober 2012

Fredag...

 
En fredag har snart gått, en mycket trevlig fredag, helt perfekt om jag får säga mitt...och det bästa är kvar. Fredagsgodiset i soffan, men det väntar vi med tills Meja-Lisa har knoppat in.
 
Vi började med Mariah på frukostfrämmande, inte alltid vi får besök 07.15 på morgonen, men jag gillar det. Frukost tillsammans är jättemysigt.
 
Sen har jag och Meja-Lisa och våra vänner varit till kyrkan på Klapp & Klang, efter det handlade vi med oss mat och gick hem hit och åt, sov, fikade, käkade mellis. lekte, pratade och bara hade det bra.
 
Mot kvällningen kom Joel hem...med en påse med massa gott, det är det vi ska smaska på senare.
 
Nu har vi ätit vårat stående fredagskäk, Korv och Pommes...
 
 

 
Ja ha...nu gick hon visst upp och sov...ja men då kör vi nu då.
Jag slänger mig i soffan.
 
Ha en mysig kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar