måndag 15 oktober 2012

5år


I helgen har vi firat fem år tillsammans, jag och Joel.
Fem år som har innehållit både det ena och det andra. Glädje, sorg, roligheter, tråkigheter, sköna stunder, jobbiga stunder och mer där till.
Allt ett förhållande ska innehålla gissar jag.

Det bästa som hänt oss är nog självklart vår lilla Toka. Hon har nu varit med oss nästan halva vår tid tillsammans. Så helt klart har den senaste halvan innehållit mest härliga stunder men samtidigt de tuffaste stunderna också.


För fem år sedan i lördags kväll kl 01.50 träffades vi på Blue moon bar i Västerås, inte så värst romantiskt kanske...men vad bra det blev.

Vi firade fem år med att äta en god bit mat. Vi två och vår lilla Toka...





Entrecote med balsamicosky, tomat&avocadosallad, ungsrostade potatisskivor med sesamfrön och en mjuk skiva cambozola


Vi gav även varandra en present och där hade vi tänkt samma tanke (att den andra luktade illa eller?!?).
Vi gav varandra en flaska parfym.
Jag fick Cleans nya "Rain" och Joel fick Versace av mig.
Nu luktar vi så gott.

Nu kör vi på några år till...

6 kommentarer:

  1. Stort grattis till er i efterskott :) Kram Birgit

    SvaraRadera
  2. Grattis till er och fy fabian vad gött :-)

    Kram S

    SvaraRadera
  3. haha underbart att ni luktar gott (igen?!?!) .)
    Och vad gott det såg ut!!
    Kram och trevlig Måndag till dig.

    SvaraRadera
  4. Åh vad gott det ser ut!!! Stort grattis till er båda och er lilla Toka som jag tycker det ska bli så kul att få träffa snart! KRAM

    SvaraRadera