måndag 3 september 2012

Vitaminer

I dag har jag proppat mina kära fulla med vitaminer, de har varit hemma från jobb och dagis. De är båda två förkylda, ingen har feber. Så i morgon blir det jobb och dagis igen, om inget blir värre under natten.
 
Till kvällsmat fick de en köttfärsås full med massor av lök, massor av vitlök, massor av cocktailtomater, massor av morötter, massor med basilika och lagom med parmensanost.
Mumsfillibabba!
 
 
 
Sen fick de även en fruktig smoothie, fylld med massa nyttigheter...
 
 
Hallon, apelsin, mango, kiwi och granatäpple...

 
Nyttigheter till oss alla tre...


 
När jag utfodrat mina kära drog jag iväg på massage, en helt fantastisk stund med ordentligt knådande. Härligt"
 
 
Bra start på veckan som gärna får fortsätta i sundhetens tecken.
 
Kram och god natt!!

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att dom har dig som pysslar och fixar :-D

    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilken tur va:-)
      De måste ju må bra, mina kära:-)

      Radera