onsdag 26 september 2012

Kontoret

I dag när jag var hemma mitt på dagen så gick jag runt med kameran och fotade lite, det är så kul att dokumentera så jag har det kvar sen, när jag kanske fått för mig att göra om nåt.
 
Och så är det ju kul att visa er.
Här är det kontoret som fotats...
 
 
Jag har tänkt att "tuffa" till det lite mer, men än så har jag inte lagt ner den sista lilla kärleken på rummet.
Men hösten och vinterns kvällar är till för att pyssla, dona, greja och mysa här hemma, så det kommer finnas gott om tid.


 
Meja-Lisa somnade aldrig idag efter lunchen så jag lät henne vara vaken, hon kollade på film och slöade, så lite vila fick hon i allafall.
 
Mot kvällningen kom den efterlängtade pappan hem, vi åt mat tillsammans och sen gick vi alla ner och badade bubbel,
 
När vi var klara gick Meja-Lisa upp och satt sig i soffan, jag kammade håret på henne och plötsligt så sov hon sittandes i soffan.
 
Halv sju fick vi kväller den här dagen. Vad lång kvällen blev. Var det så här det var innan barn kom in bilden? Massa tid att göra vad man vill med.
Könstigt!
 
Kram till er alla.
 
 

2 kommentarer:

  1. så fint ni har det på kontoret!
    Kram och fortsätt mys nu!

    SvaraRadera
  2. Kul idé att sätta presentpappren i vaser. Det är ju annars nått som man slänger in i skåpet för att slippa se. Så håller dom sig släta också. Finemang, den snor jag! :)

    SvaraRadera