tisdag 21 augusti 2012

Mör

God morgon!

I dag är jag helt mör i hela kroppen, känns som att någon kört över mig. Antagligen beror det på joggingturen och allt målande igår. Det känns lite här och där.
Men då känns det ju som jag gjort något i alla fall.

Det tar sig nere i källaren.
Igår målade jag färdigt väggarna samt målade dörrar och dörrfoder svarta. Joel monterade hyllor.
Nästa steg är att måla hyllorna och golvet. och så ska Joel bygga nån slags skoförvaring.
När det är klart är det bara att stuva in alla våra saker.
Men det tar väl några kvällar till.

I dag känns det lite höstigt ute, mysigt tycker jag.
Det kom några stänk på Mejjis och mig när vi cyklade till dagis i morse. Regn tycker jag inte om, så det får gärna stanna där uppe.

Ha en trevlig tisdag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar