måndag 27 augusti 2012

Måndag

 
Alltså, rostat surdegsbröd, det går inte av för hackor det. Det är nog en storfavorit bland de saker jag skulle välja om jag bara fick äta en och samma sak i resten av mitt liv.
Rostat surdegsbröd, avocado eller någon god ost...kan inte bestämma mig för favoriten. Skulle så gärna vilja ha alla tre. Kanske går att förhandla sig till, fniss!
 
Det ser ut att bli en fin dag idag, underbart. Jag och Mejjis har ju ledig dag så det passar oss perfekt.
Meja-Lisa sitter fortfarande och äter frukost här bredvid mig, hon är inne på sin tredje skål med fil plus en macka. Hungrig tjej idag!
 
Golven är dammsugna och torkade efter en helg med kusinträff, nu ska jag bara plocka ur diskmaskinen och sen är allt i sin ordning.

 
Den här veckan innehåller mycket skoj.
I morgon, tisdag, börjar Box & Kick för den här säsongen, det ska bli härligt att få trötta ut musklerna igen.
På onsdag ska jag på Pompdelux-party och på torsdag på te-kväll.
 
På lördag är det dags för loppis och sen på kvällen ska vi på 30-årsfest.
Ja det är väl bara håva in och njuta av allt skoj.
 

 
Ha en bra start på veckan så hörs och ses vi snart igen.
Nu diskmaskin och dusch sen är vi redo för denna dag.

2 kommentarer:

  1. Åh, ditt bröd ser så fint ut! Skulle jag kunna få en surdegsklick av dig, någon gång, för att börja min deg? Jag ska skaffa fint ekologiskt mjöl också. Kram Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du får!!
      Så fort det finns tillfälle att ses så klickar vi i lite deg i en burk:-)
      Kraaam

      Radera