torsdag 16 augusti 2012

Greja!!


Precis som jag nyss läste i en väns blogg så är både hon och jag sugna på fixa, greja och göra om nu.
Det verkar bli så direkt semester och lata dagar är över, då vill jag in och ta tag i nåt projekt.
Jag vill köpa lite nya saker och jag vill flytta runt på prydnadssaker, möbler osv.

Helt enkelt boa in sig lite för höst och vinter.

Det verkar som Joel är lite inne på samma spår. Han har bokat in nån firma som i morgon kommer och tar ut en stor gammal värmepanna som står i ett rum i källaren. Rummet ska sen göras om till förråd.
Det ska bli underbart att få fixa i ordning ett helt rum för vinter/sommarkläder, väskor, resesäng, julsaker, skor...ja allt sånt som jag vill stuva undan men ändå har rätt lätttillgängligt.

Vi får väl se hur mycket vi lägger ner på detta rum, självklart vill jag ha det snyggt och fräsch men samtidigt får det inte gå till nån överdrift och kosta massor av pengar.
Golvet är ojämt så jag vet inte vad man gör med det och i taket är det massor av rör och sånt.

Men lite kärlek ska det få, samt en massa hyllor, klädstänger och sånt bra att ha.

Gillar såna projekt, där det inte behöver vara perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar