tisdag 14 augusti 2012

Enni 7år



Jag har ju glömt att berätta om när vi var och firade Meja-Lisas kusin, Enni.
Som vanligt hade hon sitt kalas på Muskö där familjen har sommarstuga.
Och som alltid så bjuds det på fint väder, massa gott att äta och många trevligheter.


 
När vi anlände fick vi nygräddade våfflor med smörstekta kantareller och skagenröra och även sylt och grädde, mumsfillibabba!!
Eftermiddagen innehöll lek, mys, bad, paketöppning, fika och massa skoj.





Fram emot kvällen bjöds vi på grillad kyckling med ceasarsallad, underbart gott.
Vi hade tagit med oss tält så att vi kunde stanna en natt. Det var jättmysigt att krypa in i tältet när det var dags att sova.


Dagen efter tog tjejerna ett morgondopp innan frukost, sen bjöds det på god frukost.
Därefter begav vi oss ut med båten, gick i land på en liten ö där vi slappade, käkade snask och badade.
Sen åkte vi vidare och käkade sen lunch.


Nu ska jag ta och krypa till kojs, de två andra i den här familjen gick upp och la sig för längesen.
Jag myser här med en kopp te och känner mig mörbultad efter att ha varit hos Kiropraktor P tidigare ikväll.
Jag har en längre tid haft ont nertill i ryggen, på vänster sida.
Nu hoppas jag på bättring.

God natt på er!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar