fredag 1 juni 2012

Ensam

God kväll!!

Jag har ensamkväll, Joel är hos en kompis och Meja-Lisa sover.
Jag älskar såna här kvällar, inte så att jag skulle vilja att varje kväll såg ut så här, men någon gång ibland är det helt underbart.

Let´s dance är på tv:n, pop cornen poppade och jag sitter här.
Ibland springer jag iväg och donar med något, ibland spelar jag nån vända Rumble och ibland slår jag mig ner i soffan.
Perfekta hemmakvällen!!

I morgon bunkrar vi upp med loppisprylar i trädgården. Vädret verkar vara med oss så vi köööör!!

Välkomna till Västeråsvägen 23, Köping.
I morgon, lördag, 10-15.


I dag har vi haft en mysig dag hemma hos Hilli och tjejerna.
Jag och Mejjis kom dit klockan 09.00 och gick hem vid 17.00.
Heldag helt enkelt!


Det är så härligt nu när trädgården blommar, det är bara att plocka in skönheterna och hela rummet fylls av liv...

1 kommentar:

  1. visst är det skönt när det blommar och spirar i trädgården.
    Nu har vi ett relativt nybyggt hus så det där "uppväxta" väntar vi på.. men jobbar på det;)

    Vi letar efter stuga i era trakter.. vet att ni hade en innan..såld?
    vi kan tänka oss hyra på längre tid med.. så OM du hör eller ser eller tjuvlyssnar om något så säg till!!
    Kram och trevlig helg.

    SvaraRadera