tisdag 1 maj 2012

Vilket väder!!



Hej på er.
Jag har varit lite frånvarande här, det beror på vädret. Det är utomhusvistelse för hela slanten när det är så här varmt och soligt ute.

Jag njuter av varje sekund.
I dag började jag dagen med en joggingtur, det var så härligt att gå ut tidigt och möta solen och värmen.
Sen fortsatte dagen med frukost i uterummet, trädgårdsfix, lunch i solen, Mejjis somnade och jag och Joel la oss i varsin solstol, Joel lämnade oss och åkte iväg på jobb, lek med Olle, matlagning och fix hemma och sen promenad med Emma och sovande Mejjis.

Nu är jag hemma och är rätt mör efter den här dagen, snart är det dags för en dusch och sen sängen.


I går (valborgsmässoafton) jobbade både jag och Joel fram till tolv, sen åt vi lunch och sov en middagslur i solen.
Lite lekparkshäng och sen drog vi för att fira valborg hemma hos familjen Hassona/Orr tillsammans med alla våra vänner.



I söndags var vi och firade Meja-Lisas kusin Ella.
Det var hennes nionde födelsedag som skulle uppmärksammas.



Som vanligt så bjöds det på en massa gott...




Och det spelades pingis på uteplatsen...


Och mycket kusinmys...

¨

Pernilla har gjort ett eget bord, det var hur snyggt som helst, bordskiva i betong och egentillverkade bockar som ben...



Jag gissar att ni också haft härliga dagar. Nu ser vi fram emot fler.
God natt!!

1 kommentar: