tisdag 22 maj 2012

Uppdatering

Vilket härligt väder det är nu, kan inte säga det tillräckligt många gånger. Det är nog tur att vi har de kalla årstiderna så att vi uppskattar när det blir så här varmt och skönt.

Jag är lite dålig på att uppdatera här på bloggen nu, men det beror just på det här fina vädret.
Kvällarna spenderas inte längre i soffan eller framför datorn. Nu är det utomhusaktiviteter som gäller.


Vad har jag gjort sen sist då...
Söndagen bestod av ett Norbergsbesök med mamma och bror.
Rensning hemma, åkte iväg med flaskor och tidningar, var och pantade mm.
Joel har blivit trädgårdsmästare, han fixar och grejar med gräsmattan mest hela tiden, fniss.
Grillning hos Olle med familj

I går, måndag, var det jobb igen. Lite tungt när solen sken och när vi haft fyra dagar hemma tillsammans. Men nu är man med i matchen igen.

Efter jobb och dagis blev det mellis och lek hemma hos Olle.
Efter det cyklade vi och hälsade på familjen Andreasson och hängde lite i gräset och sandlådan.

Kvällen spenderade jag med Mejjis och Mariah, vi åt kebab och snackade massa gojja. Härligt att bara sitta och prata.
Joel grejade i trädgården under tiden.

Åååh...vad jag älskar de här ljusa och varma kvällarna, vill aldrig gå in.

Ja det var allt från mig för den här gången.

En bild på mina bästa...
Vet inte varför Meja-Lisa ska envisas med att ha det där fingret i näsan;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar