lördag 28 april 2012

Tjejkväll & Familjedag

God kväll på er.
Den här helgen är en mycket bra helg tycker jag, den innehåller lite av varje.

I går kväll var jag på vinprovning, det var jag och mina tjejer som fick oss en lektion i vin och mat i kombination, samt en smarrig chokladprovning.
Tack snälla N för att du delade med dig av dina kunskaper.
Jättekul och lärorikt.

Vi hade en riktigt rolig och trevlig kväll som avslutades runt 02,00.
Sex glada tjejer, vin, choklad, musicquiz...ja kvällen innehöll många bra saker.



I dag har vi haft en riktig "familjedag".
Vi har grejat i trädgården, käkat lunch på stan, lekt, kollat på bilar på Bilia, fikat här hemma med mormor och morfar, deklarerat och bara haft det bra.

Nu kommer den bästa tiden, nu kan vi börja vara i vårt uterum utan att värma upp det. Vi har ett rum till helt plötsligt. Vi satt där och fikade nu på kvällskvisten, 24 grader visade termometern på.

Ja nu spritter vårkänslorna runt i min kropp.
Låt solen få stanna nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar