fredag 13 april 2012

Härliga dag

Nu är den här, den härliga fredagen, den som de flesta tycker så mycket om, som gör alla lite extra glada och spralliga.
Det kommer vankas fredagsmys på många håll och kanter idag.

I dag är det ju förstås fredagen den trettonde, men det kanske gör den här dagen ännu bättre, vem vet!

Det händer något ännu mer specielt idag.
Det är min fina vän Hillis födelsedag.
Tusen hurrarop och grattiskramar från oss till dig.
Ha en underbar dag så ses vi och firar på söndag.

Jag ska inte jobba så länge, har några timmar att ta ut så jag tänkte göra det idag. Skönt!

Nu börjar det bli dags att "öppna upp" ut till uterummet. I går kväll var det 22 grader där så dörrarna stod öppna och jag kunde springa ut och in som jag ville. Det är så härligt att helt plötsligt ha ett till rum.
Vi använder ju rummet även under vintertid men då bara vid lite större kalas och tillställningar. Då sätter vi på värmen.

Jag är ju inte direkt förtjust i färgen på klinkret på golvet, men det är en sån där sak som jag bara tvingar mig själv att "gilla läget". Egentligen är färgen perfekt då man inte ser smutsen och det är lätt att göra rent.
Jag är jätteglad att vi har det här uterummet, här tillbringar vi många stunder under vår och sommar.

Ha nu en underbar fredag och mys riktigt ordentligt!!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för hurrarop och grattiskramar. Det har varit en bra dag. Trevlig helg. Kram.

    SvaraRadera