torsdag 15 mars 2012

Uppe i ottan

God morgon, här sitter jag vid skrivbordet och undrar vad jag gör uppe nu?!?
Tio över fem vaknade jag och var hur pigg som helst, jag fattar ingenting!!
Man kan väl inte ha resfeber när man ska åka till Sälen???
Det verkar könstigt.

Ja ja, det är väl bara att passa på att sitta här framför datorn i lugn och ro medan resten av familjen sover. Hade en fundering om jag skulle klä på mig och ge mig ut på en morgonpromenad men det blir nog att sitta här och dricka en kopp te i stället.

På bilden ovan ser ni en av mina favoritplatser, mitt skrivbord och dator. Här tillbringar jag en del tid men skulle lätt kunna sitta mycket mer. Jag älskar att surfa runt mellan olika bloggar, kolla blocket och tradera efter fina saker, greja med foton och fixa spellistor. Ja det är mycket man kan göra med en dator och internet.

Nu väntar fyra dagar i Sälen, oj vad jag längtar. Det ska bli så härligt att komma bort i några dagar.
Allt är packat så det är bara att fylla bilen och sen dra iväg!!

Jag önskar er alla en jättehärlig helg för det ska jag ha.
Kram till er

Fyra dagar med min fina Toka



1 kommentar: