onsdag 28 mars 2012

Påsk

Snart kommer min favorittid på året, påsken!!
Jag älskar den helgen!
Det finns så mycket kvar då, så många förväntningar och drömmar om en härlig vår och sommar.

Det är flera dagar av ledighet, god mat och förhoppningsvis fint väder.
Jag gillar också att göra lite extra vårigt hemma, jag är inte den som överöser mitt hem med kyckligar och ägg men jag vill gärna få in något färgglatt.

Jag tror jag ska ta och göra lite påskfint nu till helgen så att vi hinner njuta lite innan det är dags att ta bort det igen. Jag har köpt en jättefin hönapöna, den ska bli Meja-Lisas minne från sina barndomspåskar. Den ska alltid vara fylld med karameller.

Jag gillar även att gå i affärer den här tiden, jag var på ICA MAXI igår och det är så kul när det är så påskigt och fint.

Ja det var min tanke idag.

Älskar att se de här två tillsammans, mina fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar