tisdag 13 mars 2012

Nytt skåp


Meja-lisa har fått ett nytt (gammalt) skåp på sitt rum, ett snyggt gammalt plåtskåp.
Just nu är det tomt bakom de flesta luckorna men det kommer bli perfekt förvaring för hennes framtida grejer. Majas alfabet har också kommit upp så hon kan stå och peka och titta på bokstäverna. Skåpgaveln plev en perfekt yta för blandade fotografier och teckningar.

Måste berätta en sak och skryta lite...
I går var jag en snabbis på stan och då stötte jag ihop med en tjej som jag träffat ett par gånger i samband med "barn & mammaträffar", hon har en söt liten pöjk som är något yngre än Meja-Lisa.

I allafall så utbrister hon:
-Åh vad jag älskar din blogg!! Det känns som att jag känner dig.

Sen var hon tvungen att springa vidare men jag hann i allafall tacka.
Nu vill jag tacka igen och säga att din kommentar gjorde min dag. Jag blir så lycklig av att höra något sådant.
Det är så svårt att själv veta om det jag skriver över huvudtaget är intressant att läsa eftersom jag ser detta som min dagbok. Jag tänker att det kommer vara kul för mig och mina nära att gå tillbaka och läsa hur vi hade det och vad vi gjorde.

Men igår fick jag ännu en gång bekräftelse att jag även roar er andra.
Tusen tack!!

Ha en trevlig tisdag!!

5 kommentarer:

  1. Jisses så snyggt! Och jag kan bara instämma - jag älskar också din blogg och det känns verkligen som man känner dig även om så inte är fallet. Det är en sån härlig blandning, och du verkar vara en toppentjej!

    SvaraRadera
  2. Hej : ) vilken tur att jag gjorde din dag : ) jag kände mig så fånig som bara hann säga det, men jag har tänkt länge att när jag träffar dig ska jag berätta! Skulle jag haft tid skulle jag ha sagt att jag gillar hur ni bor också, hemtrevligt, snyggt och enkelt! Tack för att jag får ta del av ditt liv : ) kram Malin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var inget fånigt alls, bara härliga spontana ord!!
      Tack för fina komplimnager också!!
      Kul att du vill ta del av det, jag delar gärna med mig!!
      Kram till dig

      Radera
  3. Herrejösses vilket fantastiskt skåp! Jag är kär!
    Och jag är beroende av din blogg, så skönt att se hur ni har det när vi inte ses så ofta längre. Ha en skön tur!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det snyggt:) Tack!
      Det är bra att du har lite koll på oss, det skulle va kul att ses nåt med kidsen tycker jag.
      Kram till er

      Radera