torsdag 1 mars 2012

Kläder, Foto och Trevliga tjejer

Jag är så nöjd med gårdagskvällen, den innehöll så mycket bra!!

Jag hade ju besök av massa vänner plus Helena som visade Pompdelux-kollektionen.
Och förutom en kväll med underbart fina kläder så fick några av oss en snabblektion i fotografering och enkla redigeringstids, nu är det bara öva och öva, läsa och läsa!!

Helena som var här och visade kläderna kan ni följa här På vår udde 
En jättetrevlig tjej som tog sig tid och stannade kvar och gav oss kloka råd och tips angående fotografering.
Hon har eget företag inom inredning och fotografering. Två saker som hör till mina intressen.

Efter lite inställningar på min kamera så tog hon så här fina bilder...


Kläderna då, ja jag säger då det...så mycket fina barnkläder. Det är tur att Meja-Lisa inte har storlek 104 än, för från den storleken finns det så sjukt mycket fint!! Det räcker gott och väl med den "lilla" kollektionen:-)

Nu har hon en del lättmatchade plagg inför vår och sommar. Jag har precis rensat bland Meja-Lisas kläder och inser att det är så mycket som bara passar ihop med något enstaka plagg. Det blir så mycket roligare nu när vi kan variera hennes "outfittar".


Här hemma kör vi pussel med våra arbetstider, Meja-Lisa får vara hemma resten av veckan så vi är säkra på att hon inte drar med någon smitta till dagis. Hon är ju pigg som en mört men som sagt hon får vara hemma. På måndag tar vi nya tag igen.

Nu på förmiddagen är det jag som får ta hand om vår lilla "sjukling", sen på eftermiddagen kör vi skiftbyte.

Frukost med min skatt...


Ha en trevlig torsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar