tisdag 27 mars 2012

Brejk!!

Nu är det ny arbetsvecka igen efter fyra dagars ledighet. Det är verkligen skönt att ha ett brejk, nu känner jag mig redo för jobb och dagisbestyr igen.


Vår lediga måndag var en skön dag:

Åkte till Åsby med Emma och Olle. Barnen käkade pannkakor och vi fick handla oss lite nya blommor och prylar. Alla nöjda alltså!!
Jag köpte en fin vit spegel till vår lilltoa på övervåningen, så nu kan jag fixa till den med nya handdukar och lite pynt.
Lite påskgrejer, två kuddar och lite blomster fick också följa med hem.

Sovstund för barnen, slapparstund för mammorna, lek och fika i trädgården.

Väl inne igen så drog Mejjis i gång och ritade, hon ritade på stora pappret och ritade läääänge.



Efter kvällsmat blev det ett bad för Mejjis och sen lek med både mamma och pappa i lekrummet.
Både jag och Joel råkade slumra till och vaknade av en glad Meja-Lisa som hade byggt det här undertiden vi slöade på madrasserna. Duktiga lilla Toka...


Hoppas ni får en mysig tisdag, jag ska jobba och sen träna ikväll!!
Kram till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar