måndag 13 februari 2012

Måndag!

God morgon ljuvliga måndag, här ligger jag i sängen och drar mig. Joel ska snart åka till jobbet och Meja-Lisa sover.

Jag är så tacksam över att Mejjis har börjat sova så himla bra ( jag vet att det kan vända redan i morgon, men just nu njuter jag). Att få vakna pigg och rå om sig själv en stund innan dagens ståhej sätter igång gör mig gott.

Jag är även så tacksam över att jag är ledig idag och att jag ser på himlen att det här kan bli en vacker dag.

Jag har fått info om att Meja-Lisas en kompis har fått magsjuka, det är jag jäkligt tacksam om vi får slippa.
Håll alla tummar och tår.

Tavlan/skylten som jag beställde på nätet för ett tag sen har kommit upp på sovrumsväggen.
Tacksamt!

2 kommentarer:

  1. Så fin tavla/skylt- undrar vart du köpt den ?

    Ha en fin dag :-)

    / S

    SvaraRadera
  2. Tack

    Från denna underbar webbutik
    http://www.inmyhouse.se/

    Är ju även ett stort fan av hennes blogg
    http://in-myhouse.blogspot.com/

    Kraaaam

    SvaraRadera