måndag 27 februari 2012

Ledig måndag

Nu är jag redo för att arbeta igen, nu har jag fått boosta familj, vänner och ledighet och klarar mig i några dagar till. I dag har varit en helt perfekt ledig dag.

Mejjis och jag slöade hela morgonen, läste böcker, duschade/badade och bara tog det lugnt.
Efter ett tag gick vi över till Emma och Olle. Där bjöds det på lek, fika, mellis och lunch.
Meja-Lisa och Olle lekte så snällt och fint så vi mammor fick utrymme för prat i lugn och ro.

Efter lunchen klädde vi på oss och gick ut. Barnen somnade rätt fort i sina vagnar så vi mammor strosade runt på stan och uträttade ärenden. Jätteskönt.

Sen blev det lek i vår trädgård innan vi gick in för att fortsätta leka, prata och äta mellis.

Dagen fortsatte med en löptur, sushi och bakning.

Nu är det snart dags för "30 grader i februari", en jäkligt bra serie enligt mig. Längtar!!

Min Mejjis med sina äppelkinder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar