onsdag 25 januari 2012

Onsdag!


Onsdagar är ju min och Meja-Lisas halvdag, vi är på jobb och dagis halva dagen
 och sen resten av dagen är vi tillsammans.
En underbart skön dag!

Den här onsdagen höll sig Mejjis vaken tills jag kom och hämtade henne, hon kan annars ha en förmåga att somna i maten, men som sagt, i dag grejade hon det.
Vi körde runt lite i bilen i det fina vädret tills hon somnade sen åkte vi hemåt. Mejjis bar jag upp i hennes säng och mig själv placerade jag i soffan med min lunch och sen en lätt vickning åt sidan så jag hamnade i liggläge;-)

Jag sov i ca en timma och Mejjis i över två.
Efter det kom fina tjejerna Andreasson på besök. Det blev en mysig eftermiddag som även fortsatte över kvällsmaten.

Nu är det kväller och Mejjis sover.
Jag njuter av friden och ska snart slå mig ner i soffan.
Mellis för stora & små
 

 


En härlig dag till ända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar