onsdag 30 november 2011

Barnfritt!!

Vad tomt det är här hemma!! :)

Meja-Lisa är nu i Valskog hos mormor och morfar. Jag ska inte träffa henne på två dygn, så länge har vi aldrig varit i från varandra. Galet!!

Men varken hon eller jag kommer må dåligt över det, jag kommer ju längta ihjäl mig men samtidigt vet jag att hon finns här när jag kommer hem. Så nu ska jag passa på att vara "Sofia"!!

Ikväll ska jag plocka och greja lite, sånt som jag inte tar mig för när Mejjis är hemma. Man kan ju tex inte rensa ett skåp när hon är hemma, då ser det ju nästan värre ut än när man började:)
Sen ska jag packa min lilla Ullareds-väska. Jag ska duscha och tvätta håret. Jag ska äta popcorn och sen ska jag gå och lägga mig tidigt. För runt 05.00 är det dags att stiga upp.

Njuter av den här bilden så länge.
Joel & Mejjis....i vått o torrt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar