fredag 2 september 2011

Vad göra?!

Ska snart åka och lämna Meja-Lisa på dagis för inskolningsdag nummer fyra, det är planerat att hon ska vara där själv i fem timmar!! Hon ska äta och sova där, hoppas det kommer gå bra.

Frågan är bara vad jag ska göra under tiden?? 5 TIMMAR liksom, vad gör man med dom?!Inte för att jag har svårt att komma på vad jag kan göra det är bara frågan vad jag VILL och har LUST att göra. Ska jag bara slappa, ligga på soffan och kolla på tv eller ska jag sätta igång med nåt projekt?! Jag är lite sugen på att ta tag i ett gäng stolar som vi ska ha i uterummet, de ska slipas av och sen målas. Kanske kanske....:)

Jag återkommer med hur jag slog ihäl de här fem timmarna, det kan ju vara så att de ringer från dagis och säger att det inte går nå bra, ja då är det väl bara att åka och hämta Mejjis och så är fredagen som vanligt igen;)

Mysig bild på Meja-Lisa och Jack

Ha en mysig fredag och helg alla tokiga människor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar