onsdag 28 september 2011

Eftermiddagsmys!!

Vad härligt det är med helgkänsla redan på onsdagen, så här skulle livet vara jämt. Jobba halvtid och sen rå om det viktigaste man har, familj, vänner, sig själv, sitt hem....ja det man tycker är viktigt.

I dag skulle jag hämta Mejjis på dagis strax efter 12 men så ringde de och sa att hon somnat. Jag fick åka hem själv och vänta på att de skulle ringa och säga att hon vaknat.

Jag passade på att äta lunch i lugn och ro framför tv:n sen drog jag ner i källaren och grundmålade tre stolar som länge väntat på att få lite färg. Jag hann klart alla tre plus att jag tvättade en maskin tvätt. Sen var det dags att hämta Tokan.

Nu har vi världens mysigaste eftermiddag, båda i mysmyxor:)
Vi ska leka och mysa som bara den, för sen ikväll ska jag ut med tjejerna på stan, det är tjejkväll!!

Mejjis myser i soffan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar