fredag 19 augusti 2011

Vårt hus!


Jag älskar vårt hus, tänk att det blev så här bra, att vi bor i det här underbara huset. Lycka!
Vet ni vad som är det bästa av allt? Det är att det finns en hel övervåning kvar att fixa i ordning och inreda. Jag har så mycket idéer och tankar hur vi kan ha det i de olika rummen.

På övervåningen blir det vårat sovrum, Meja-Lisas rum samt ett kontor plus 3 små hallar som står näst på tur. När vi flyttar upp så blir vårat sovrum här nere ett gästrum/lekrum.

Jag har lite fynd nere i källaren som kommer hamna i de olika rummen samt att jag har tid kvar att hitta nya fynd. Vill inte fylla alla utrymmen, vill att det ska finnas plats kvar för framtida fynd och erövringar.

Här nere har vi fortfarande lite småfix kvar, men de ska snart årgärdas. Nu är det snart höst och fritt fram att börja pyssla inne igen. Vi har ju haft arbetsförbud här under sommaren:)

Man har ju hört att folk som har hus säger att "man blir aldrig färdig när man har hus", det tycker jag är tjusningen, härligt att alltid kunna ta tag i ett nytt projekt. Men det är ju jag...

I allafall så ser jag fram emot våra år tillsammans med dig vårat kära hus, det ska bli så kul att pyssla om dig...

Vardagsrum

Hall x 2

Kök

Del av källare


Västeråsvägen 23, vårt paradis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar