onsdag 31 augusti 2011

Dagisdag nr 2

I dag var vi på dagis i en och en halv timma, både Joel och jag var med. Vi var inne och lekte en stund men så sa fröken att jag och Joel skulle stanna inne och så skulle hon ta med Mejjis ut och leka.
Det gick hur bra som helst, jag stog i fönstret och kikade lite och det var en härlig syn.
Ena stunden satt hon i sandlådan och nästa åkte hon på en liten cykel. Underbart!

Joel skulle till jobbet så han gick lite tidigare och när han gick till sandlådan för att säga hej då så vinkade Mejjis glatt till honom och fortsatte leka.
När det sen var dags att gå hem så somnade hon så fort vi kommit runt hörnet:)

I morgon ska jag bara vara med i en kvart om det funkar. Jag ska lämna henne innan frukost och sen när det är dags att äta så går jag min väg för att sen komma tillbaka efter tre timmar. Jag tror det kommer gå bra.

Helt utslagen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar