söndag 28 augusti 2011

Dagen med stort D!!

D som i Dagis. I morgon börjar vår lilla Meja-Lisa på dagis. Det ska bli så spännande. Eller egentligen börjar vi inskolningen på tisdag men i morgonkväll ska vi dit på inskolningssamtal.

Det är väl alltid specielt för föräldrar när det är dags att lämna ifrån sig sitt barn, fast det är väl inget jag har tänkt på specielt mycket  tidigare, när det inte har gällt mitt barn. Men nu är det ju Meja-Lisas tur, vår lilla tjej!!

Dags för vår lilla Toka att ta ett stort kliv. Jag som mamma tycker att det ska bli hur spännande som helst, det ska bli så häftigt att se hur hon kommer bete sig, hur hon utvecklas och hur det kommer att kännas att någon annan tar hand om mitt barn. Jag tror det kommer bli jäkligt skoj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar