söndag 24 juli 2011

Vad gör vi nu??

Vi är nyss hemkomna från en vecka i Motala och vi hann knappt komma innanför dörren innan Mariah och pojkarna kom och hämtade Mejjis, de tyckte att vi skulle vila lite och sen komma på våfflor till dom ikväll. Så nu har vi en lucka i schemat på 2 timmar, fatta TVÅ timmar egentid!!

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra med de här två timmarna, säkra kort är i allafall att ta en liten tupplur samt att packa upp lite av packningen.

Men resten av tiden då?? Kan tänka mig att...

  • Kolla på en film
  • Sitta här framför datorn
  • Plocka bär i trädgården
  • Tvätta
  • Läsa bok
Vi får se hur det slutar. I allafall så är jag såå tacksam över det Mariah gör, hon förstår hur mycket sån här tid betyder, att helt spontant få hela två timmar att spendera hur vi vill.

Här är min fina flicka....



Rapport och bilder från Motala kommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar