tisdag 28 juni 2011

Vår tur till Ullared!

Nu har jag varit på Ullared för första gången på riktigt, har varit in en snabbis för några år sedan, men det räknas knappt. Jag är positivt överraskad, jag gillar Ullared.

Många säger att det bara är massa skit och galet mycket människor. Det var varken skit eller för mycket folk. Jag tycker att det var jättemycket bra grejer, och det syntes på kvittot också. Jag har tänkt visa några av mina fynd men det får jag ta i ett senare inlägg, nu är jag för trött för det.

Vi hade i allafall en jättebra minisemester, jag njöt av varje sekund. Vi var i väg och bara vara oss själva för en stund.

Utflycktens bästa kommentar bidrog Hassona med. Både hon och Jenny ammar ju, så det var urpumpning på högsta nivå den här resan, bröstpumpen gick varm.
När vi närmar oss Ullared frågar Hassona:
-När pattade jag ur senast?!

Ha ha, det lät skitkul när hon sa det och specielt när det kom från henne:)

Fikapaus...

Färdigshoppade och packning av bil...


Mys i stugan...


Mina fynd...

Uppackad...

Mitt kvitto...

Jag åker gärna igen!!! Ett minus bara, Mejjis hade somnat när jag kom hem, och i morgon ska jag jobba hela dagen. Jag längtar ihjäl mig efter att få krama och pussa på min lilla toka.

1 kommentar: