söndag 26 juni 2011

Trälåda!

Jag har målat pappas äppellåda vit. Jag lyckades till slut smöra till mig en låda, jag har ett tag försökt knipa till mig en av pappas äppellådor men han har varit lite svårflirtad...men så här en dag kunde han inte stå emot längre. Nu är den vitmålad och när han såg den tyckte han att han skulle ta hem den och ha sina äpplen i, men nej där satt jag stopp, bytt är bytt och kommer aldrig mer igen (Bytt och bytt, han fick ju förstås inget i utbyte)

Så här fin blev den i allafall...



Nu är ju bara frågan vad jag ska göra med den?! Jag hade tänkt ha den i vardagsrummet med lite av Mejjis leksaker i men den är för stor, jag tycker inte hon behöver ha så många leksaker i vardagsrummet.  Till tidningar och filtar är lådor alltid bra men till de ändamålen behövs inga fler lådor.
Vad säger ni? Vad ska jag ha i den?

1 kommentar:

  1. Hej! Har en liknande i mitt kök, där står olivoljan, vinägern, sojan , flingsaltet m m på bekvämt räckhåll när jag ska laga mat

    SvaraRadera