lördag 2 april 2011

Hallå solen!!

Jag vill att det ska va sol ute, vill att det ska vara lite torrare i trädgården så att jag känner för att va ute och vårstäda. Vi har börjat lite smått, jag har fixat i två rabatter och Joel har krattat en del gräsmatta, men än finns det en hel del kvar. Men vi väntar på solen.

Dessa fina snödroppar kan man spana på där ute i allafall...


Inomhus har det hänt grejer i veckan. 1,5 vägg är borta, 2 tak likaså samt nån trumma?! I morgon ska jag o Joel ta ut all köksinredning för i veckan ska alla golv rivas samt att balken ska upp. Går allt enligt planer så ska Joel och hans far lägga golv nästa helg. Det är så himla kul när det händer grejer.
Efter det är det målning av väggar & golv i hela undervåningen och råspont ska upp och nya bänkskivor i kök. Jag tror det blir kanon.

Men än så länge ser det ut så här...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar