tisdag 29 mars 2011

Vis eller inte...

Nyss hemkommen från Västerås, jag har varit på Västerås käkkirurgiska centrum och opererat bort en visdomstand. Joel och Mejjis hängde med mig, vi käkade lunch och gick i några affärer sen var det dags för mig att inta tandläkarstolen. Mejjis och Joel gick i sina favoritaffärer så länge.

Att få bedövningen var värst tycker jag, sen att de slet o drog i hela mitt ansikte var ju inte heller min favoritkänsla, men jag trodde det skulle va värre. Nu säger ju de flesta att det är värst när bedövningen släpper så det är väl det jag går och väntar på nu. Har precis tagit en alvedon och en iprén för att förskona mig lite.

Jag får inte äta nåt varm i dag så vi har varit o inhandlat en yoghurt till mig, spännande.

Ja ja, nu vet ni hur läget är och att jag lever!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar