onsdag 16 februari 2011

Innedag!

I dag har vi innedag, Meja-Lisa är snorig, skittrist. Alltså det är skittrist att hon är snorig, inte att ha innedag, det är mysigt.

Jag tror det var IKEA, Marieberg, kundvagnar, barnstolar mm som smittade ner henne, för det var efter vår Måndagsutflykt som snoren började rinna.

Nu ligger hon och sover och vilar upp sig, hon har sovit i 2 timmar och en kvart, och sover fortfarande. Alltså inte riktigt kry.

Mariah är här och hänger hela dagen, hon pluggar och jag får massa måsten gjorda. På eftermiddagen ska jag i väg och få mina ögonbryn plockade och färgade, det behövs!! Mariah är kvar och passar Mejjis. Toppen!

En skön dag!!

Grattis Mejjis 9 månader gammal!!

1 kommentar:

  1. inga tänder på G då??hoppas hon kryar på sig..skönt jag har oxå varit iväg och plockat och färgat idag..nu bor man inte längre i skogen..eller jo de gör jag ju men inte mina ögonbryn:-)
    ÅÅÅÅÅ snart är de fredag..gud va jag längtar..
    kram på er

    SvaraRadera