onsdag 26 januari 2011

Dålig bloggare...

Jag är lite dålig bloggare men jag känner att kartongerna får första prioritering just nu:) Jag packar upp några varje dag men de tycks inte minska.

Vi försöker få lite mysigt här hemma trots att vi snart ska ta tag i renovering, men det är roligare att ha lite hemtrevligt så länge i alla fall.

Vi har proveldat kaminen


Väggen bakom hyllorna ska bort

Detta skrivbord ska snart bli vitt


 

Det ska bli så kul sen när allt är som vi vill ha det men jag trivs redan väldigt bra, det känns som HEMMA. Härlig känsla.

Detta är min utsikt här från "kontoret", blickar ut över alla hustaken...

Morgon på Åkerbovägen

4 kommentarer:

  1. Åh det ser så mysigt ut!! Penni är bättre idag också både med snoret och hostan så jag håller tummarna för att hon blir bra till fredag! :)

    SvaraRadera
  2. Hejja Penni friskt humör!!
    Vill ses på fredag...

    SvaraRadera
  3. Hallå på dej grannen..Vi måste nog hoppas av på freda,Emil är inte helt kry än o jag vill att han ska vara HELT frisk innan vi ses...O som vi längrar ska du veta,få komma över o mysa hos er..Men ni ska ju bo kvar länge här på vårat kvarter..Men nästa vecka då kommer vi..//Kram på er,Lotta..

    SvaraRadera
  4. Grattis till nya boet! Ni ser ut att ha det mysigt. Längtar att få se hur ni har det "i verkligheten". Tova längtar efter sin kusin. - Meja-Lisa är den finaste bebisen i hela världen sa hon ikväll. Jag kan bara hålla med! Kram till er alla, S-L.

    SvaraRadera