fredag 31 december 2010

Uppesittarmys dagen innan nyårsafton!


Vi hade verkligen en mysig och slapp kväll i soffan igår. Vi provsmakade lite "nyårsmat", drack vin och kollade på eldsjälsgalan. Vi hade till och med köpt varsin lott men det blev ju såklart ingen vinst:(



Idag är det NYÅRSAFTON och vi kommer ha en underbar dag, hoppas bara vi kan hålla oss vakna, den här meja-Lisa har väckt oss många gånger i natt. Nu får Joel sova några timmar sen tar jag mig en lur lite senare. Tänk att jag inte sovit en hel natt på 7,5 månad, förr tyckte man att man var trött om man inte fick sina 8 timmars sömn, nu skulle jag va överlycklig om jag fick sova 5 timmar i sträck!!
Hon är i allafall hur söt som helst och världens piggaste o gladaste, vi får va glada att det inte är en ledsen bäbis vi har utan en pigg o glad som vill upp och leka:)

 GOTT NYTT ÅR!!!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år till er fina familj.
    Oj va vid saknar er, snart måste vi ses :-)

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaaa, det måste vi!!!

    SvaraRadera