onsdag 22 december 2010

Ja då var väl allt klart då...

Ni andra har antagligen "sista dagen" i morgon men vi har den idag, eftersom vi åker i morgon. Så för mig känns det som julafton i morgon. Nu tror jag i allafall allt ska vara klart för avfärd, lite kläder kvar att packa bara. Vi ska försöka komma iväg 09.30 i morgonbitti, jag, Joel och vår lilla toka:)

Brödet är bakat, strömmingen är i sin röra, julgodiset grejat, paketen inslagna, Mejjis julklänningar strukna, osten inhandlad och så har vi hunnit med att åka över till bror med familj och önskat god jul, de fick lite strömming och julgodis.




Nu önskar jag alla en jättemysig jul och ta hand om varandra. Nu kanske det blir några dagars uppehåll på bloggandet, vi får se om jag kan hålla mig:) Nån dator kan jag säkert hitta. 

Joel och Meja-Lisa sover och snart är det dags för mig också!
GOD JUL & GOD NATT!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar